tisdag 30 september 2008

är jag goo i hela hövvet??

varje morgon när jag vaknar tänker jag: Idag ska jag börja. Nu mäste jag gå ner i vikt!
och hela förmiddagen går jag och funderar vilken metod jag ska välja.
viktväktarna eller GI??
och medans jag funderar har det ju blivit lunchdax och då är jag ju hungrig NU!
då ätet jag det som bjuds för jag kan ju börja i morgon istället.
och så här har jag hållt på i månader...
sorgligt
och inte blir det bättre av att någon hemsk typ (säkert någon som själv är snuskigt smal och har stenhård koll på sitt kalori intag) ställer in chokladkartonger i arbetsrummet på jobbet.
är det bara salmonella som kan vara räddningen för denna kropp??

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahah är du också förskolelärare? Tänk om jag hade kunna jobba med er istället...
Jobbar själv som barnskötare. Kolla in min blogg. Kanske kan singel dieten vara något för dig.
Du får prova.
http;//ihuvudetpasandrali.blogspot.com/

kvinnan med koftan sa...

ska dit direkt och kolla...tack för tipset.

Bloggtoppen.se