fredag 5 juni 2009

Forts.......Mer shit.....

Tänkte att jag skulle koppla av med ett varmt och skönt bad.
Lyckades även få med Mannen på att bada med mig.
( Hur det går till när 2 valrossar badar i ett vanligt badkar tar vi en annan gång)
Jag går in först in i badrummet och börjar fylla badkaret och lägger mig på botten.
Jag ropar till min man ( försöker vara lite rolig ):
-Nu får du hoppa i så jag vet hur mycket vatten vi ska ha. Ska vi ha upp till mina tuttar eller ska jag vänta tills hela magen är täckt?
Då svarar min Man ( som kanske inte ska vara min man så länge till):
-Väntar du på att vattnet täcker magen har du drunknat.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ett tips: Dränk mannen :)

MorsanMia sa...

Han har humor din gubbe..

Bibban sa...

hehehe...den satt den..huga

Janne sa...

Hahaha, överlevde han den kommentaren så har ni ett stabilt förhållande.

Du skriver kul!

Cockie sa...

Ha! Fick han en snyting?

Moster Ma sa...

Ni känner varandra väl ni två!! oxå

Chrissan sa...

Schysst. Verkligen. Inte.

Pia sa...

Haha, du serverade ju den på ett silverfat till honom!! Skyll dig själv!! ;o)

Lona sa...

haha :P

Tänkte bara sa...

Han är rolig......not!!!

Bloggtoppen.se