söndag 12 juli 2009

OOOPS !


Den lycklige Mannen har fått jobba...
Vi var iväg för att köpa tapet och färg till köket.
Kom hem med en beige färg till tapeten på bilden.
Kände redan i affären att beige är inte min grej men de övriga i familjen var rörande överens.
Det enda som min man tvekade på var att våra köksluckor är gräddfärgade och även kaklet är åt samma håll. Det kunde bli lite mycket........
När vi kom hem började vi dra ner den gamla tapeten och då blev ju hela köket beigt.

OCH DET VAR MYCKET BEIGT !!!

Vi fick fullständig panik...tillbaka till tapetaffären och efter den beigechocken fläskade vi på ordentligt med färg.
Det blev grön.
OCH NU SNACKAR VI GRÖNT!

Nu är köket i stort sett färdigt.
Och jag kan nog glömma mina röda Marimekko gardiner........
Det får bli något i beigt.

7 kommentarer:

Vilsen sa...

hihi...underbart med nytt...;)
Vi sysslar just nu med samma saker.
Ha en underbar dag!
KRAM

Moster Ma sa...

Om "vi" skulle ta och börja jobba igen, så "vi" slipper göra om i köket... jag är i kliande behov av "redecorating"

Tänkte bara sa...

Vad snyggt det blev. Det är aldrig fel med grönt.

Madlar sa...

Snyggt! Visst är det stilrent med beige men hur kul är det egentligen?

Anonym sa...

marimekko funkar alltid.....gillar duken :)

Pia sa...

Det blev ju sketasnyggt!!! :o)
Förstår att du kollade upp ordet beige.. det hade jag oxå gjort!! ;o)

Anonym sa...

Så fint det blev, vill gärna se en bild av gardinerna också /S

Bloggtoppen.se