söndag 27 december 2009

Mina fötter är redo.

Dagen innan julafton städade jag bort lapparna från kylskåpsdörren.
Vi har ett skåp där sånt hamnar så där ligger nu även Mannens arbetsschema.
Som han nu springer runt och letar efter.
Jag har sagt att det ligger i skåpet men enligt honom gör den inte det.
Eftersom han ska börja jobba imorgon bitti, men har ingen aning om vilken tid börjar han bli lite stressad.
Jag har lovat att ta fram den ....................om jag får en halvtimmes formassage först.
Vi får se hur länge han stressar runt.
Snart ändrar jag mig.................då snackar vi 45 minuters fotmassage.

1 kommentar:

MorsanMia sa...

Min gubbe ringde deseperat och hittade inte sin hockeybiljett.
Den låg inte i skåpet där han hade lagt den.
Konstigt tyckte jag för jag såg den där för några dagar sedan.
Men han hade letat igenom HELA skåpet utan att se den.
det jobbigaste var ju att jag var 25 mil därifrån...
Men jag lotsade honom genom hyllorna och den som söker ska finna

Bloggtoppen.se