lördag 30 oktober 2010

Surprise!!!!!!

Jag har varit på överaskningsfödelsedagsfest för en 18-åring( hennes föräldrar hade fixat detta).
Det började med att hennes kamrater drog runt med henne en bra stund samtidigt som hon fick ha ögonbindel.
Jag kan bara tänka mig vad hon såg för bilder i sitt inre medans hon drogs runt.....
Världens party.....alkohol i mängder.....manliga strippor....
Och äntligen tas ögonbindeln av och PANG :
Släktkalas!!!!
Det kallar jag föräldrar med humor.

(Det var mycket trevligt med väldigt god mat)

4 kommentarer:

Gafflan sa...

Stackars barn eller...;D Nä, skoja bara.
Fest med sina vänner kan hon ju ha vid ett annat tillfäller. Kul!!

B i t t e sa...

Häftigt! Den idén sparar jag till ett senare tillfälle :-)

Marie-Louise sa...

Haha, stackars tjej...nej jag skojade bara, jag tror nog hon gillade släktkalaset. Fest med kompisarna kan hon ju ha senare. /Kram

Slaven Tommy sa...

Tips i stället för en manlig strippa till möhippor m.m: Boka en naken uppassare :)
Adress: http://slaventommy.blogspot.com

Bloggtoppen.se