onsdag 12 januari 2011

OK, Mannen får dispens lite till.

Jag funderade allvarligt på om Mannen led av någon form av demens eller alzheimers.
Men så hörde grannfrugan säga till sin man:
-Detta har jag redan berättat för dig men du hör ju aldrig på vad jag säger....

Då fick jag plötsligt en deja vu.....
Jag hörde mig själv när jag bannade Mannen för någon vecka sedan:
- Så väck som du är så måste du lida av något allvarligt.
Och du kan glömma allt det där med att vårda i hemmet.
Det blir ett hem för dig direkt om inte hövvet klarnar snart ......
Men det kanske inte är en sjukdom utan något manligt.

2 kommentarer:

Pia sa...

Hm, manligt??!! jag känner mig inte speciellt manlig, men de där symtomen som din man har.. de har jag också! ;o)

Mailan sa...

haha, skrattar gott för mig själv när jag läser i din blogg :)

Bloggtoppen.se