lördag 19 mars 2011

Biltvätt

Tvättade bilen idag.....men inte hos maffian.
Det fick bli biltvätten där unga killar svabbar över bilen innan den åker in i maskinen.
Man kan välja på bas eller guldtvätt.
Trodde i min enfald att bastvätt var när killarna hade t-shirt på och guldtvätt var med bar överkropp....så jag tog givetvis guldtvätt.
Döm av min förvåning när killarna hade t-shirt på sig och det första dom gör är att shamponerar rutorna så man inte kunde se ut.
Kan det vara så att dom är trötta på kärringar som glor på dom så det blir imma på insida.
Måste då få försvara mig med att tittar man amerikanska filmer med biltvättar så är det inte konstigt man missuppfattar situationen.

3 kommentarer:

Osloskånskan sa...

Förskräckligt dåligt gjort!

Ethel sa...

Tradiga killar hoppas att jobbet blev bra gjort. Tack för titten på din sida, den har gett mig några goda skratt. Trevlig helg / Ethel

Anonym sa...

Ha ha vad kul! Fast jag får dåligt samvete för vår bil som är lika skitig ännu. Hoppas på regn snart.
grynet

Bloggtoppen.se