söndag 28 augusti 2011

Striden har börjat

Mina barn (21 åriga Dottern och 15 åriga Sonen) har börjat valkampanjen om vem ska få bli Fadder till Bäbissen vi väntar på(alltså mitt barnbarn).
Argumenten haglar och detta börjar likna ett presidentval av den värsta sorten.
Eller vad sägs om argument som:
-Jag är nykterist och sportar (Sonen)
Dottern kör mer med smutskastnings varianten:
-Du är borta på nätterna och jagar tjejer och "glömmer" meddela så det blir panik hemma.
Och mitt i detta skriker båda till de blivande föräldrarna :
Ni måste välja snart!!!

Jag är glad att jag slipper göra det valet....

2 kommentarer:

annamis sa...

:) Tänk om de kunde höra sig själva ibland. Men det låter ju alltid kul när någon annan berättar...

MorsanMia sa...

Man kan ha två faddrar...eller ingen alls

Bloggtoppen.se