måndag 24 oktober 2011

Ny frisyr.

Sonen var och klippte sig i fredags...och är givetvis MYCKET missnöjd.
Hans förklaring:
-Fan, jag ser ut som en rysk bög !!!
Jag visste det! Det var för mycket Khadaffi den dagen....

(Frisören som har ursprung från ett annat land, var vet jag inte, hade frågat Sonen vad han tyckte om att Khadaffi var död. Sonen som har bara fotboll i huvudet och knappt vet vad vår stadsminister heter hade svarat- Bra....lite trevande)

Jag visste att den där Khadaffi är skyldig till mycket och nu tydligen även till Sonens ryska bögfrisyr.

5 kommentarer:

Gafflan sa...

Oh shit!
Det kan allså vara på det viset?! Det förklarat ALLT. ;DDD

Ethel sa...

Haha det är verkligen farligt och gå till frisören och svara på frågor som man inte bryr sig om:)) Vilken tur att håret växer ut igen:)

Anonym sa...

Var det därför Farmor inte kom ihåg honom i dag? Blir väldigt nyfiken på hur ryska bögar ser ut.
Grynet

Helen Wennerholm sa...

Kanske tur att han då är död en gång för alla och inte kan göra så mycket mer av ondo....jag hoppas håret snart är på utväxt igen!Hälsa så gott!

Anonym sa...

Haha, terrorist med sax är inte att förringa!

Bloggtoppen.se