lördag 25 februari 2012

Jaha, är det så här det ska vara nu?

Har varit på symässa idag.
Och vad tror ni jag kom hem med?
Två par byxor till bäbissen.
Två olika tyger så jag kan sy till bäbissen.
Fina knappar och andra dekorationsdetaljer till bäbissen.
Beställde en mössa till bäbissen.
Jo det var ju en sak till mig oxå.....
Små namnlappar med min signatur att sy fast i bäbissens kläder så att det syns att jag gjort dom.
Kanske borde jag söka hjälp....

P.S skulle behöva en overlock maskin .....så jag kan sy till bäbissen.

1 kommentar:

Moster Ma sa...

Håll du på ett tag... snart får bäbissen egen vilja.
Sist Malin var hos mig hade hon hemvirkade mössan på och jag säger så klart: Kul att du tycker om den!
Lilla damen svarar: Om jag ska va ärlig mormor, så tvingade mamma mig att ha den så du skulle bli glad!!!!!!!!!!!!

Bloggtoppen.se