måndag 19 mars 2012

Oj vad tiden går...

OK, jag erkänner!
Jag har varit en urusel bloggare ...
Men här kommer en snabbresumé om sen senast.
Jag tog en sväng till Japan.

Bodde fint på 32a våningen av 35.
p.s långt bort skymtar man Fiji berget.
Hade en härlig toastol med inbyggd värme och
dusch för både framstjärt och bakstjärt.
Miss you my <3 .....
Drack te...
Besökte olika tempel.
Offrade pengar och mumlade:
snygg och smal...snygg och smal.

Hittade kondomer jag inte trodde fanns.
Väl hemma igen kom Mars och jag höll på att decka totalt.
Fick ta till hårda grejer...
Det har varit mys med lilla underverket.
Underverket har börjat flina mot oss
och kommer nu få allt hon pekar på.
Och en drake har synts på maskerad i helgen.

Hoppas jag är förlåten och att jag skärper mig.

2 kommentarer:

Sus sa...

Du är förlåten!

Gafflan sa...

Helt och hållen förlåten. :D

Bloggtoppen.se