måndag 23 april 2012

Mackdiet.

Snälla, snälla....
När ni hör rykten om att mackdieten kommer till Sverige ber jag er, höra av er till mig, GENAST.
Jag tar den direkt....kan t o m tänka mig att betala en bra slant i någonslags månadsavgift eller vad det nu kan krävas.
Tänk.....
Grova frallor med skinka och ost.
Tyskt grovbröd med ost
Finsk surdegsbröd med rysk salami
Baguetter med någon röra i .....eller med salami och brie.
T o m pågens formfranska är toppen.....med leverpastej och gurka...eller rostad med en starkare ost och en god marmelad.
Eller knäckebröd....

Ni kanske förstår att jag försöker leva utan kolhydrater...och det är tufft när mackor är det godaste som som finns.
Mackdieten....Kom snart...jag väntar....please.(Här kom det en tår...)

2 kommentarer:

Gafflan sa...

Oh Ja! Den dieten hoppas jag också på. Ska bara övertala min mage att gluten är det bästa som finns. Det blir svårt. Jag förstår dig sååå väl. Gillar också mackor men inte min mage. Är inte glutenallergiker bara känslig. MEN VAD DEN DIETEN VERKAR GOD!! ;D

Emelie sa...

Jag har ett recept på rostbröd åt dig om du vill ha :-D

Bloggtoppen.se