onsdag 9 maj 2012

Tufft att hålla sig på banan.

Det är tufft.... detta med att äta lagom (vet att det låter sjukt men är man som jag "allt eller inget" är det tufft, jag lovar...).
Att gå ner i vikt funkar. ( Då gäller ju "inget" och då är det bara att köra)
Men sen...när man ska hitta tillbaka till balansen, då är det lätt att hamna i "allt".
Det är ungefär som att lägga in en narkoman på rehab och släppa ut personen efter en tid och säga:
-Nu får du knarka lagom mycket.

Läs mig rätt...självklart menar jag inte att jag har svultit mig till en viktnedgång utan ätit kontrollerat.

1 kommentar:

Anonym sa...

Preeeeecis så e det!!!!!
Alla snackar ju om hur nyttig o bra thaimat är.....men jag kan garantera att är man inställd på "allt" och äter nyttig o bra thai mat...vips så har nu vågen skridit upp 8 kg!!! Så nu får det banne mig bli inget....

Bloggtoppen.se