tisdag 19 juni 2012

Mitt sommarlov, Vad jätteskönt mitt sommarlov ska bli....

Mitt sommarlov har börjat.
Jag börjar ju alltid med att ta tag i de tråkiga sakerna, de jag är skitnervös för eftersom det kan bli dyrt....idag bilbesiktning, tandläkaren imorgon. Hoppas det går lika bra hos tandläkaren som det gjorde hos bilbesiktaren.
Sen sakerna som bara är dyra: bilen in på servis..kammrem (ingen billig historia). Nya kontaktlinser ska köpas(ingen billig historia) köpas begravningskläder till sonen, dvs kavaj, skjorta och slips som det tydligen ska vara(ingen billig historia), köpa flygbiljett så jag kan hälsa på min mamma(ingen billig historia).
Hur långt kan jag resa med det som blir kvar tro.....

3 kommentarer:

Moster Ma sa...

Se till att ha pengar till returbiljett för Finland blir nog jobbigt i längden - fast kanske billigare.

Anonym sa...

Det är dyrt att leva!
Trevligt sommarlov!

Gafflan sa...

Allt på en gång!

Bloggtoppen.se