söndag 16 december 2012

Då var det över för i år.

Jag har nu kollat på reprisen av så mycket bättre....och vet inte vad jag ska tycka.
Sylvia släpper loss som hon vore påtänd (vilket hon i för sig kan behöva).
Darin och Maja kladdar på varandra (vilket dom ABSOLUT INTE behöver göra)
Magnus och Olle är såååå tajta.
Och Linda är normal.
Och i hela programmet tjatar dom om hur mycket de tycker om, rent av älskar varandra.
Exakt så låter det på mitt jobb på fredagsfikat (eller....):
-Du har inspirerat mig så mycket med din energi så jag vill jobba ännu hårdare kommande vecka.
-Vilka fantastiska människor man lärt känna!
-Läraren i klassrummet bredvid, vi är Sååå nära vänner nu!
- Du är så cool, så häftig!
osv osv.

Jag kanske är trött och behöver jullov.....

1 kommentar:

Cayenne sa...

Jag har faktiskt bara sett ett program - förra veckan, men den gången reagerade även jag på kladdandet. I övrigt är jag lyckligt ovetande om det mesta.

Bloggtoppen.se