tisdag 23 december 2008

Dagen som är den tuffaste för oss kvinnor.

Dagen började med att Cheng(privatchaffören)körde oss till guldsmeden där hon och jag skissade på ett hjärta som hon ska göra till mig.
I hjärtat ska mina barns namn graveras in så den blir säkert fin.
Därefter blev vi körda till skräddaren där jag beställde en dunjacka.
Och ett besök på muren därefter.
Vi hade en underbar solig dag där med utsikt som inte går beskriva.....
Hem igen och middag( som Ayin,hembiträdet tillagat).
Och nu på kvälllen blev det en timmes helkroppsmassage med olivolja.
Sedan soffan med film och skinkmacka....
Fy vad jobbigt dan före dopparedan är !

3 kommentarer:

Sus sa...

Hembiträde????
HEMBITRÄDE???
Kan du ta med henne hem??

Anonym sa...

Det går ingen nöd på dig här jag. Härligt! Njut. Julkram från Annica

Tänkte bara sa...

Låter som om du verkligen tar vara på dagarna.Njut och God Jul på Er.

Bloggtoppen.se