lördag 19 februari 2011

Det är inte lätt att hålla på sina principer.

Vid ett tidigare tillfälle när Dottern och jag satt på biltvätten och väntade medans polackerna handtvättade min bil så kanske...bara kanske ...råkade jag nämna att jag tror att detta var nog ett ställe för pengatvätt.

Nu var det dax att tvätta bilen igen och då fundera jag på 2 alternativ:
1. automattvätt
2. polacktvätten.
Båda alternativen kostar lika mycket....

Jag bestämde mig för alternativ 2 varpå Dottern säger:
-Men ska du verkligen stödja Maffian??

Men .... Dom dammsuger ju oxå.

4 kommentarer:

Cayenne sa...

Alltid dessa val....

Osloskånskan sa...

Jag hade också stött maffian....

Pia sa...

Hahaha! Men det kan det ju vara värt, att stödja maffian, om de DAMMSUGER också!! Då är det värt allt! :o)

Ida sa...

:D hahaha! det här med principer är överskattat ändå.. Det kan vara så förbenat opraktiskt med principer. Jag har alltid varit lite små-pk sådär, men asch, skinnskor värmer bättre, fisk smakar ju sjukt gott o är bra för hälsan och jag ser ju faktiskt lite snyggare ut med smink o rakade armhålor.. Skönt att bli äldre.. *suck av lättnad*

Bloggtoppen.se