lördag 30 januari 2010

Jag in på skinnet.


Fick denna fina utmärkelse av Tnkte bara .TACK
Och nu ska man avslöja 7 fakta om sig själv..........precis som jag har något att komma med.
Men..

1.Jag ÄLSKAR Volvo. Har svårt att tänka mig köra någon annan bil.

2.Jag är 156 cm lång( eller var det bred...något var det men 156 cm i allafall : ) )

3.Jag är elak enligt andra, fast själv tycker jag att jag är som ett oskyldigt lamm.

4. Jag har behov av att ha ordning i mitt liv.

5.Tråkigt nog tänker jag mer med hjärna än hjärta och det beror nog på punkt 4.

6.KRÄVER att bli kliad på ryggen alla de kvällar Mannen och jag lägger oss samtidigt (han jobbar alla tetiga tider på dygnet så det är inte alla kvällar. Så han har oftast tid att jobba in när det gäller min rygg)

7.Så fort jag kommer hem byter jag om till myskläder.

Nu känner ni mig bra va....


Jag skickar inte utmaningen vidare till några utan till er alla som känner sig manade....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vill du veta sju saker om mig?

1. Jag fryser om höger arm när jag sitter vid datorn, eftersom det drar så jäkligt från fönstret.

2. Jag funderar på att skaffa bärbar dator. (kanske en mac)

3. Jag önskar mig nya fönster i födelsedagspresent.

4. Jag har en elak svägerska. Som tur är är hon rolig.

5. Jag gillar också ordning och reda, men tycker det är för tråkigt att hålla ordning.

6. Jag tittar alldeles för mycket på TV.

7. Jag är bra på att komma ihåg människors ansikten och namn, men inte på att placera dem i rätt sammanhang. Idag på ICA träffade jag en person som jag fick prata länge med innan vi kom på hur vi hade träffats.

Nu vet du lite om mig.

Vem kan jag vara?

Pia sa...

Nr 2 och 7 stämmer precis in på mig!! ;o)
Det där med glasögon.. helvete så dyrt det är!! :o(

Daniel sa...

Ryggkliande volvotjejen gillar vi!

Bloggtoppen.se