lördag 23 januari 2010

Lurad !!!

Jag har blivit lurad.....
Fick ett mail sent i går kväll från en viss Morsan Mia som skickade mig en fin header.
Fick även veta hur hon jobbat på den heeeela fredagkvällen....
Ojdå, tänkte jag och var mycket impad!!!
Tänk att hon är så duktig på sånt! ( sån är jag ...tror liksom blåögdt på människan : ) )
Men när Morsan vaknade imorse och läste mina tackrader fick hon panik.
Ringer mig tidigt som bara den.
-Det var inte jag!!! Jag bara skojade!!! Det var Kattis !!
Så TUSEN tack Kattis!!!!



Och om ni får för er att skänka mig fler fina överaskningar se till att det inte är sen fredagkväll och att jag fått i mig ett par glas vin....jag tror för mycket på människan då.

6 kommentarer:

MorsanMia sa...

Pust skönt att sanningen kommit fram.
Din blogg fick iallafall en total makeover. ÄNTLIGEN ;)

Moster Ma sa...

Äras den som äras bör!

Kattis sa...

Ha ha, jag har haft kalaskaos och missade helt detta. Men jag hade inte tagit illa vid mig om det blivit missförstånd - jag vet hur det är en fredagkväll, believe me. :o)

Varsågod! Och Morsan Mia har donerat mer pengar till Haiti som den goda bloggvän hon är.

Vill du att jag minskar den i storlek förresten? Den sticker ut lite ser jag.

Kattis sa...

Om Morsan Mia kan maila mig din e-post (eller ger min till dig) så skickar jag över en mindre header åt dig.

Matilda sa...

besök min blogg om du vill läsa texter med passion och något bakom... uppdateringar flera gånger per dag, massor av bilder och det jag brinner för- dans, sång och musik.
Kika in!

http://MatildaSimonette.blogg.se

Bella sa...

Haha...

Bloggtoppen.se