tisdag 1 februari 2011

En sån dag idag....

Ibland skulle det vara skönt att inte behöva stiga upp på morgonen, inte stressa iväg i mörkret och ösregnet.
Ibland har jag funderat på om det finns en sjukdom som skulle passa.
Dvs inte så att man hade jätteont och så men bara så man inte fick gå till jobbet.
Idag kom jag på det!!!
Vad jag behöver är Salmonella.
Man går ner i vikt.
Får inte jobba pga smittorisk.
Får inte laga mat till andra.
Bara liggläge i soffan och kolla på film under en filt.
Hade passat bra idag....

6 kommentarer:

Suzan sa...

jaaa gimme gimme!

Gafflan sa...

Jaaa...men helst utan magont, diarré och kräkningar men gärna med allt det där andra ;D

kvinnan med koftan sa...

man kan ju vara smittorisk utan att ha större besvär , det är så jag vill ha det.

Cayenne sa...

Ge lite till mig också, tack. Men jag vill inte må dåligt.

Ordinary is for other people... sa...

Det kan bli tråkigt i längden att inte ha ett jobb att gå till, trust me!!!

Pia sa...

Visst kommer Salmonella i skov också, typ som Malaria?? ;o)

Bloggtoppen.se