onsdag 2 februari 2011

Tidigare liv eller rättare sagt-Tidigare död.

På jobbet pratade vi om hur vi tror att vi dött i våra tidigare liv.
Jag är helt säker på att jag druknat.
Har aldrigt gillat att dyka och hålla på, trots att jag tillbringat mina somrar som barn vid en sjö.
Simmat och och hållit på som alla andra men aldrig under vattnet.
Och jag är den enda person jag hört talas om som får kallsupar i duschen.
Jättepinsamt när det händer när man duschar efter träning och andra runt omkring ser livrädda ut för att de tror de måste börja livrädda.

3 kommentarer:

Sus sa...

Synd att man inte duschar med män dåra liksom..? Å andra sidan har jag aldrig kysst en kvinna.

Men nu snackade vi livräddning va?

Innapingpong sa...

Hahahaha! Nu måste jag skratta igen!!! Min familj har alltid retat mej för jag håller för näsan och hoppar i - INTE dyker - när vi badar! Så jag har nog också drunknat...;)

Pia sa...

Jag har också dött i vatten.. Men min fasa är is.. Att jag hamnar under isen, men kan typ stå på botten och vattnet till hakan, men heltäckt is ovanför huvudet. *ryser* Har ända sedan jag var liten haft en oro för att gå ut på is, vilket var mindre kul då ALLA inkl min familj pimplade på isen varenda helg under hela våren!

Bloggtoppen.se