måndag 15 december 2008

MuminMamman


På fredag är det ju dax för oss att bege oss till Kina.
Först flyger vi till Helsingfors och vidare därifrån till Beijing.
Våra flygtider blev ändrade och jag blev lite stressad när jag såg att vi har 35 minuter på oss att byta plan i Finland.
Så jag ringde till Finn Air (som vi flyger med) och berättade om min oro.
Där var det den snälla MuminMamman som svarade:
Ingen Faaara.
Krensen Gååår vid 30 minuuuter.
Och genast kändes det bättre . Då har vi ju 5 minuter till godo om planet blir försenat.
PUUHH!

9 kommentarer:

Bubbel i vardagen sa...

Haha... ja det måste kännas betryggande! Trevlig resa om jag inte kommer ihåg att skriva det senare!

Chrissan sa...

Shit. 30 min. Och jag som är stressad över att "bara" ha 1 timme på mig i Oslo att byta...
Då hinner jag kanske t o m besöka toan...;)

Popprinsessan sa...

He he, jag har sprungit, ganska gravid, på flygplatsen i Helsingfors, på väg hem från Kina! Det gick bra för mig så det går säkert bra för er också :-) Trevlig resa! Vad ska ni hitta på i Kina? *nyfiken*

Tänkte bara sa...

.....och du är inte där?

Sus sa...

Vi hade 25 min i Amsterdam..det gick åt helvetet.
Känns det bättre nu?

Sus sa...

..men vi skulle till Prag...

kvinnan med koftan sa...

I kina ska vi hälsa på kompisar + shoppa, kolla på allt man ska se och shoppa.
Agneta: jag är inte där i huvudet än.( bara i helsingfors och kutar mellan gaten.

Ting sa...

Hoppas att ni får en underbar resa!

kvinnan med koftan sa...

Tack Ting & Bubbel & popprinsessan.
Bara vi hinner med planet blir det bra : )

Bloggtoppen.se