söndag 23 maj 2010

Ett litet, litet problem har uppstått.

Nu är det så att jag behöver en ny ring och Mannen är bearbetad och klar.
So far, so good.
Så jag har letat efter en ring som passar mig.
Jag är en ganska enkel flicka så den får absolut inte vara för mycket , om ni fattar...
Nu äntligen har jag hittat en som jag bara MÅSTE ha.
Även mannen tyckte att den var fin och allt var frid och fröjd.
Tills idag då ja fick reda på priset.....
Mellan 22 500 och 38 500 beroende på hur stora de 2( du såg rätt 2, inte 102!!) diamanter ska vara.
Hur ska jag lägga upp detta smartast för Mannen????
Jag tror nämligen att han kommer på massor med andra roliga saker vi kan göra med den summan...
Har ni bra förslag så skynda på, han är hemma om ett par timmar....skynda.

3 kommentarer:

kungen o majkis sa...

Börja med att säga att den du egentligen helst ville ha kostade 60000....men att du har hittat en liknande och kan nöja dig med den för 38 ;-)!
Lycka till med övertalningen hur som helst :-D!

Sus sa...

Gå på kurs hos Maria Montazami. Hon är expert på att ljuga för sin man.

Pia sa...

Nej av mig får du ingen hjälp för jag skulle aldrig komma på tanken att betala(eller försöka få maken att göra det) så mycket för en ring!! :o)

Bloggtoppen.se