onsdag 18 mars 2009

Kanske inte alla pommes frites på tallriken....

Många gånger sitter man och säger-Hur smart är hon/han då? när man sitter och snackar om någon som gjort något knäppt.
"- Herre Gud, Vilken Idiot !" och så skakar vi på huvudet eller lägger upp ett asgarv...

Sen går jag hem och tar mig en macka med leverpastej fast jag vet att magen blir galen av vitt bröd.
Till det tar jag ett glas mjölk fast jag inte tål laktosen...
Vem är idiot???
( Och om en stund fastnar nog skrattet i halsen när magen krampar och jag sitter svettig på toa)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lika dum som mig...jag VET att jag inte tål mjölk men lik förb..så äter jag gräddglass!!

vanlig mjölk dricker jag iofs aldrig då skulle jag nog stendö, tror inte jag druckit mjölk på över arton år....

Sus sa...

Mjölk...pasta..glass..grädde..
Shit the same.
Bokstavligen.

Bloggtoppen.se