söndag 19 april 2009

En hårresande historia


Läste Unikas blogg om hår på benen....
Kom att tänka på att jag hade varit en MYCKET lycklig kvinna om håret på huvudet växte lika fort som håret "ja ni vet var" (nu menar jag inte bara ljumskpartierna utan överallt där man inte vill ha det).
Jädrar vilka nya frissyrer man hade kunna prova och ofta....

För nu börjar vi ju närma oss den årstiden när det helt plötsligt slår om och blir jättevarmt och man slänger på sig en kjol och rusar iväg.... och inser ( när det är försent ) att man ser ut som skoghuggare på benen.
Man skulle vara smart och inhandla aktier i rakhyvels industrin för det köps en hel del av den vara nu.....

Fast jag ska nog dricka mig full så jag klarar av att köra epilatorn, because thats real pain!

8 kommentarer:

maria sa...

:) japp ont som f-n. vin är det som gäller!

Pia sa...

Jag är lycklig för jag har väldigt dålig hårväxt på kroppen om man bortser på huvudet o på partiet mellan ljumskarna!! ;o)

Anonym sa...

Å fy det var en ruskig bild..*S*....:)

Moster Ma sa...

Jag rekommenderar giftig "kräm" som inte gör det minsta ont!
pS. det var inte bara deppigt och rent av pateiskt också, i stil med "Fånga dagen!"

Daniel sa...

Stackars kvinnfolk...

MorsanMia sa...

Hur mkt behöver du drick för att stå ut?

kvinnan med koftan sa...

morsan: har du inte provat? det behövs MYCKET bedövningsmedel...

Unika sa...

:) Kul att du blev "inspirerad" av min blogg, men fyyy vilken bild du hittat! Tacka vet jag rakhyveln eller giftig kräm trots allt!

Bloggtoppen.se