onsdag 8 april 2009

Mitt liv känns tomt.

Vad ska man dricka när man inte dricker Te?
Jag som älskar att ständigt gå med en kopp i handen..
Och jag som köpte så fina koppar på duka i förra veckan..
Detta blir tufft!
Jag får väl mixa ihop en kanna med smoothie som jag kan sörpla på.

Om det är sant eller inte med spåtantens spådom så kan jag i allafall konstatera att det brann inte i ryggen i morse när jag vaknade ...det gjorde bara lite ont.
Så än så länge har det varit värt det.

Vad lever jag för liv...först neziril missbrukare i 1½ år och nu detta.

2 kommentarer:

Daniel sa...

Cola Light rekommenderar jag!

Anonym sa...

du får lära dig dricka rött "te". Det går ju bra i afrika, och jag har faktiskt lärt mig gilla det. Sen vet jag inte om det är så nyttigt heller, men kanske bra som variation.
grynet

Bloggtoppen.se