lördag 18 april 2009

Lördagstips.


Nu har jag funnit vad jag sökt!
Aldrig mer något annat när jag ska skura duschkabinen än Cillit Bang.
Visste inte att vi hade det så skitigt hemma förrän jag såg skiten rinna ner mot avloppet.
Nu ska jag bli en ordentlig kvinna som har det Cillit Bang-rent hemma!

Nu vill jag ju inte förpesta er lördag med reklam om bara städprodukter.
Här kommer tips om mitt Favorit vin:
Roodeberg från Sydafrika. (nr 7451) 87 kr/flarran

Har ni inte testat måste ni göra detta.
Ni kommer inte vija ha annat rödtjut när ni provat.





10 kommentarer:

Ina sa...

Aha, då kommer du ha ett skinande rent nu. Hmmm.. kanske oxå ska köpa den ;-).
ha en trevlig helg. *kram*

Moster Ma sa...

En cillit och en flaska rötjut,tack!

MorsanMia sa...

Har du prövat att blanda??

Kan man blanda ut nutriletten med rödvin?

The gemini sa...

Min duschkabin ska vara frostatglas, men nu är den bara vit av kalk. Citex funkar inte tycker jag. I alla fall inte LÄTT jobbat. Jag ska testa Cillit bang eller vad den nu hette. Återkommer senare, mycket senare om rapport.

Unika sa...

På tal om Cillit Bang... http://mammajag.blogspot.com/2009/02/reklam-ar-sa-roligt.html
Mannens härliga kommentar - eller inte härliga?

Lena sa...

Ska absolut prova vinet, måste köpa mer vin, då förrådet nu är helt tomt..tackar för tipset och återkommer med ett omdöme.
Ha de!

Anonym sa...

glad att få tips om vin. Jag skrev just på ett annat ställe att jag behöver draghjälp för att komma vidare i min mat och dryckutveckling. Står och stampar på samma fläck.

På tal om fläck, så undrar jag om det var seriöst det där om cillit. Tror du det funkar i badkaret också?

Ha en bra söndag! Grynet

kvinnan med koftan sa...

Grynet: Jag är alltid seriös.... i detta fallet i allafall. jag hade den för badrum och när jag sputade på väggarna......ja , du vill inte veta mer.

Chrissan sa...

Kanske skulle testa det då, jag som absolut inte gillar rött...

Madlar sa...

Håller helt med, kanongott vin som fungerar både med mat men även att bara smutta på :)

Bloggtoppen.se