tisdag 26 maj 2009

Blivit utpressad idag...


Sonen visade sina skor idag... och dom var inte hela mellan hålen.
Han hade inte sagt något eftersom det var hans favvoskor(Lacoste) och ville inte att jag skulle slänga dom.
Så läget var AKUT.
Studentfest på fredag och det är uteslutet att han har dom och de närmaste kvällarna går i matlagningens tecken...
Det var bara att åka iväg...
Till saken hör att Sonen har öroninflamation och var inte på sitt gladaste humör...och jag hade jobbat extra länge idag och kanske inte heller på mitt gladaste humör....
Då meddelar Sonen att han behöver nya Lacoste...och vägrar att ens titta på annat.
(Anledningen till att han hade Lacoste innan var att de var inköpta i Peking för 70 kr)
Vi blir tröttare och tröttare och surare och surare och han bara vägrar att förhandla.

Så det slutar med Lacoste...och dom kostade INTE 70 spänn.....
Hoppas han är lika bra på att förhandla sin lön när det är dax....

4 kommentarer:

Anonym sa...

ojoj, lacosteskor och vinpimplande ungar på toaletten och jag som tyckt mina var jobbiga..ha.ha :)

Moster Ma sa...

Jaha och ni skulle ha köpt två par i Peking som han ville!?

MorsanMia sa...

Du veka kvinna

Tänkte bara sa...

Bra jobbat Lill Zlatan!
Nu vet jag varför jag inte kunnat förhandla upp min lön. Farsan var stenhård. Hans ord min lag.

Bloggtoppen.se