söndag 17 maj 2009

Mina Babes.....

Under våren har en av de viktigaste diskussionerna på jobbet varit:
Vilken kändis tycker du är "hot"?
Kandidater som Brad Pitt, Mikael Persbrandt och t.o.m Rolf Lassgård har nämnts....
Men ingen av dom funkar för mig och jag hade svårt att krysta fram några hottissar.
Men nu har jag haft tid att tänka....

Här kommer mitt bidrag:

Stefan Selakovic-Fotbollsspelare

( han dreglar jag på live ibland eftersom han och Sonen spelar i samma klubb.)




Fredrik ljungberg- Fotbollspelare
Vad är det med mig och fotbollsspelare????

8 kommentarer:

Moster Ma sa...

Du kan väl utveckla svaret i nästa inlägg.Nyfiken faktiskt!

Anonym sa...

Ja dem var snygga båda två :)

Chrissan sa...

Ljungberg är en riktig heting. Finns många snygga fotbollsspelare!

Lena sa...

Åhhh, tack för dessa vackra bilder. Kan ju bara hålla med :-)

MorsanMia sa...

Stefan Selcovic.. vem e det.
kvalar inte in som kändis.

Ljungberg dock är HOT!
Både han o Persbrandt är heta män, men det tillhör inte samma boxar.

Tänkte bara sa...

Jaha, det är det du ligger och tänker på när en annan sliter hund på jobbet...och du, morsan mia...persbrandt och ljungberg spelar definitivt inte i samma liga.

Sus sa...

Ljungberg är bög.
Synd.
För dig.
Den där andra har jag aldrig hört talas om.

Och var är Beckham??

kvinnan med koftan sa...

Sus : beckham är snygg men gift med en benget och prasslar...not like!

Bloggtoppen.se