måndag 2 februari 2009

Dont try this at home.


Ibland ställs man inför väldigt svåra val här i livet.
Som t ex i morse när jag upptäckte att min lugg var alldeles för lång.
Och det var akut och behövde åtgärdas NU.
Visserligen har jag lovat mig själv att ALDRIG klippa själv ( efter några mindre lyckade försök).
Men då kom ju dilemmat:
Ska man titta när man gör det och få vassa hårstrån i ögonen
eller
Ska man blunda och slippa håren i ögonen men med lite mindre lyckat resultat?
Jag körde båda varianterna, halva luggen var liksom...

Och nu har jag åter igen lovat:
ALDRIG KLIPPA SJÄLV!
Och denna gång menar jag det.....

9 kommentarer:

Anonym sa...

haah.. ja så det kan bli!

Anonym sa...

haah.. ja så det kan bli!

Anonym sa...

Det där kännar man igen...*L*....brukar sluta med ett frisörbesök ändå...

KakanH sa...

vi kan påminna dig om du förvarnar om dina klipptankar. ;)

Aggie sa...

Det er du og Kaos-Anna idag altså!

Christina sa...

vilken tur att man inte har en lugg att behöve oroa sig för :)

Anonym sa...

kan du inte lägga ut en bild, snällaaa?

Jag brukar alltid titta när jag klipper själv, men jag brukar dra ut håret så det inte är så nära ögonen om du fattar...

Ska på kurs i morgon. Intressant hoppas jag. Bilskrället är på lagning hos en firma som din släkting har rekommenderat. Får se vad fakturan säger sen...

Hälsa familjen!

Anonym sa...

Det blev säkert bra!

Måste vara stora klippa lugg-veckan det här. Jag ska ta Alice till frissan imorgon för att få fason på hennes mjuka babyhår. Jag har berättat det för henne flera gånger. Då skrattar hon bara och säger: Nääää!

Spännande.

kvinnan med koftan sa...

Anonym:inga bilder för nu måste jag vara i ständig rörelse så att håret rör sig hela tiden.
En firma som min skojar släkting rekomenderat .hahahaaa!
skojar bara , det blir säkert bra.
annica: låter som ett svettigt besök: hoppas det går bra.

Bloggtoppen.se