fredag 27 februari 2009

Grattis!!

Idag fyller vår Bäbis, Lillprinsen 13 år!!!!
GRATTIS!

13 kommentarer:

Tänkte bara sa...

Grattis Lill Zlatan! Hoppas att ni går vidare. Hej Mamman, vet du att man bränner mer fett när man fryser. Igår frös jag, i helgen är det din tur:)

MorsanMia sa...

Himmel vad gullig
Bäst han aktar sig så jag inte kommer och äter upp honom

Sus sa...

Men vilken fin unge!
Verkligen!

Chrissan sa...

Och då ytterligare en tonåring i huset då.;)

Aggie sa...

Åh, Hurra til ham! Min Prinsesse fyller 6 år idag hun da!

The gemini sa...

Bäääbis, han flyttar ju snart hemmifrån och så söt som han är så flyttar inte själv utan ihop med en tjej. Sug på den du ;-)

Anonym sa...

grattis till honom!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

Grattis och lycka till med turneringen :)

kvinnan med koftan sa...

TACK, vad ni är snälla!
Hälsningar Lillprinsen

Anonym sa...

Han har tur den lille prinsen som har kommit till en så härlig familj.
Jag är väldigt glad över att få träffa er då och då.

grynet

Ting sa...

Grattis!
Jag har en fin trettonårig tjej!
Tänk om vi kunde bli svärisar? ;O)

kvinnan med koftan sa...

Aggie: grattis till din prinsessa oxå!
Gemini:
långt kvar....hemska tanke
Grynet: det var kul att träffas. vi kanske ska göra det lite oftare?
Ting: hör av dig när du tycker att det är dax.

Miafia sa...

Grattis säger jag alldeles försent....vår "bebis" fyller oxå 13 i maj!
Hualigen, vad tog tiden vägen!

Btw hittade hit via Popprinsessan.

Bloggtoppen.se