lördag 7 februari 2009

Min lättmatade hjärna och jag ska ut och handla.


Jag är dålig på att kolla på TV.
Blir så rastlös av att sitta och titta.
Men nu i veckan slog jag på den och hamnade framför Gokväll. ( säkert 90 % av landets pensionärer och jag)
Ok jag erkänner att jag inte hade ro till att se hela programmet men jag såg matlagningsbiten.
Och jag måste erkänna:
Jag ska inte se på TV. Min hjärna är för lättpåverkad.....
Så nu har jag lagat Kålpudding (för det gjorde dom)
och snart ska jag iväg och köpa vinet dom rekommenderade.

6 kommentarer:

cpmamman sa...

Se där, vilken turkärring! ;)

För övrigt brukar jag också kolla på Gokväll!

Moster Ma sa...

Då kör nog med kålpudding OCH vin också, (och min hjärna är inte ett dugg lättpåverkad!!!)

Anonym sa...

Det enda jag brukar kolla på i just Go Kväll är hundstunden och Gör om mig-delen.. Men kålpudding!! Urk, så lättpåverkad är inte jag!! ;o)

MorsanMia sa...

Är det bara penionärer som läser din blogg ;)

Anonym sa...

fin blogg :)
läs & Säg va du tkr om min,
ha en trevlig helg!

Anonym sa...

Det programmet måste jag missat..hm, men där fick du ju iaf ett matlagningstips :)

Bloggtoppen.se