söndag 2 november 2008

Avsked på flygplatsen


Idag var det dags för Mamsen att åka hem.
Mina flickor och jag var och vinkade av henne på flygplatsen och allt gick bra.
Men på hemvägen behövde min 21- åriga dotter kräkas så jag tvärnitade så att hon inte skulle lägga pizzan i bilen.
Hon stack ut huvudet ur bilen och gjorde det som behövde göras.
Utanför gick en familj med 2 flickor ( i 10 års åldern) ätandes på glass.
(Stackars barn, de kommer aldrig vilja ha glass efter den synen....)
Då så ropade min andra dotter till de stackars barnen :
- Learn children !
Dont do drugs!

En helt vanlig söndag i mitt liv....

PS Mina flickor är inte helt förtappade, det bara låter så.

4 kommentarer:

Ting sa...

Hahaha!

MorsanMia sa...

de har ju att brås på

kvinnan med koftan sa...

Morsanmia: hur menar du nu? jag en lugn sansad mor..

KakanH sa...

*ASG*
Stackars krakar som såg och hörde detta. ;)

Bloggtoppen.se