onsdag 26 november 2008

En Ny Dag.


Det blev ingen ICA igår. Orkade inte....
Men idag!
Har fått någon vajsing på dygnet ( Kan det vara att man ligger och småsover hela dagarna?) ,
har varit vaken sedan 4.44.
Så idag blir en rehab-dag då jag ska komma tillbaka till samhället och framför allt till livet.
Ska börja med att ta mig till ICA och om jag har krafter kvar ska jag ringa min frisör om en ny tid( fick avboka och nu ser jag ut som en arbetshäst med rejäl lugg ,fast en gammal och sliten häst förstås).

Efter det får det väl bli en utvärdering om fortsatta mål....

1 kommentar:

Chrissan sa...

Jag tvingade med mig familjen till ICA igår. Ingen höjdare att åka på kvällen med 2 trötta barn, men vad gör man inte.... Maken fick för en gångs skull släpa matkassar och ta hand om de trötta barnen...;)

På tal om att vända dygnet...sov ju 3 timmar på dan igår. Det straffade sig vid läggdags. Vet inte när jag till sist somnade igår...idag blir det också en ta-hand-om-mig-dag.

ta väl hand om dig du också!

Bloggtoppen.se