söndag 9 november 2008

Heikkinen vs Rydén.


För den som noterade min lilla kommentar om mitt släktskap med Heikki Kovalainen( känd formel 1 förare) kommer här en förklaring..
Ja det är sant , vi är släkt.
Fast det är klart , det är på håll, ganska mycket håll, men ändå.
Detta retar min man ganska mycket och han älskar att kommentera just det där med "håll".
Men det är bara ren avundsjuka från hans sida , jag försäkrar.
Han försöker kontra med sin "Kändis"i släkten..
Folke Rydén !!
Hur högt tror han att det smäller?
För er som inte vet vem Folke är (säkert ingen av er) kan jag berätta att han är korre i aktuellt eller rapport , eller har varit ....
Och även detta släktskap är på håll, ganska mycket "håll".
Vad ger ni mig för det??

3 kommentarer:

Sus sa...

F´låt.
Men Folke vet jag vem är...
men inte rallykillen....

kvinnan med koftan sa...

ja men då kan du kolla på vem som är snyggast.

KakanH sa...

Jag vet faktisk vilka båda är och jag vet vem jag skulle vilja ögonen på.... ;)
1-0 till dig. ;)

Bloggtoppen.se