torsdag 20 november 2008

Ett säkert tecken på att man håller på att bli sjuk

En vanlig natt för mig:
  • sömn
  • Jag springer och kissar minst en gång för jag är FRUKTANSVÄRT kissenödig.
  • sömn
  • Först är det för varmt och då måste jag upp och öppna sovrumsdörren.
  • sömn
  • sedan är det för kallt och då känns det varmare om jag stänger dörren igen.
  • sömn
  • Och självklart sover jag med mobilen (nästan) i handen eftersom jag är tonårsmorsa. "Mina barn ska kunna ringa mamma när som helst dom behöver". Detta gör jag även om tonåringen sover tryggt vägg i vägg.

Natten till idag:

  • sömn.......

Jag kissade inte en endaste gång (och konstigt nog var det torrt i sängen)

Jag behövde varken öppna eller stänga några dörrar i natt.

Vaknade inte av att Mannen skickade SMS från Spanien i natt. ( I vanliga fall vaknar jag bara någon tänker skicka sms.)

Efter en sådan natt kan ju bara tänka sig vad som komma skall: Sjukdom

Och självklart sackade jag ihop under dagen och fick gå hem...

Nu är det synd om mig!

3 kommentarer:

Bubbel i vardagen sa...

Usch vad jobbigt. Krya på dig!

Sus sa...

USch.
Alla får vara hemma och vara sjuk.
Utom Sus.

(och det är min plånbok väldigt glad för =)

Aggie sa...

God bedring!

Bloggtoppen.se