tisdag 16 februari 2010

Ännu en dag i mitt liv...

Nu vet jag vad alla knäppskallar gör på dagarna.
Dom tränar....
När jag var i omklädningsrummet kom det in en kvinna i 50-års åldern och bytte om samtidigt.
Skillnaden mellan henne och mig var att hon virade in sig i gladpack (magen och rumpan).
Har jag missat något????
Väl inne på gymet kommer det in en man, fullt påklädd med jacka och mössa.
Ahaaa, tänkte jag . Han har glömt lås till skåpet och har med sig ytterkläderna hit.
Men nä, så var det inte.
Han köpte crosstraining fullt på klädd i 10 minuter och sen gick han.
??????Ännu någon ny träningsmetod som gått mig förbi...?????
Sedan när jag satt i bastun hade jag sällskap av en kvinnan ( ej gladpacks kvinnan).
-Är det OK om jag stretchar, frågade hon.
-Helt Ok för mig, svarade jag.
Då körde hon igång.................Och hon var inte blyg precis.
Hon tjostade och stönade och stretchade. Vänd åt helt fel håll om du frågar mig.... där var det öppet hus. Insidan av låren var tydligen väldigt viktiga.
Jag visste inte vart jag skulle titta....
-Är det OK om jag äter äpple i bastun , frågade hon mellan sina stön....
Precis som det var mitt största problem i det hela, att hon åt ett äpple.


Och som svar på frågor på det förra inlägget: Där jag tränar finns Zumba som gruppträning. Och det är väldigt kul.

7 kommentarer:

Gafflan sa...

*Asgarv* Men hallå...!!!! Kunde hon inte stretcha lite mer påklädd!?
En inlindad i gladpack och en annan fullt påklädd...hjälp eller vad jag nu ska säga ;)

Moster Ma sa...

Tänk vad man får uppleva mitt i vardan... många gapskratt kan man få!

Sus sa...

Öh...sociala koder..? Nej?

Madlar sa...

Men usch vad äckligt, känner mig som en moraltant men fy igen vilka snuskiga människor.

Tänkte bara sa...

Hahaha! Hon ville väl fjädra sig riktigt för dig och sedan fresta med ett äpple.

Daniel sa...

Ni svenskar e verkligen kända för eran öppenhet! :)

Pia sa...

Hahahaha, ja det finns alla sorters människor.. det är bara att inse det!! Och man upphör inte att förvånas..
Zumba vill jag gå på. Måste kolla om det finns här..

Bloggtoppen.se