söndag 12 oktober 2008

Afrotjat

Afron gick bra utan pinsamma incidenter.
Men med risk för att bli tjatig...
Vad det är kul att dansa Afro!!!
Vi ser antagligen ut som mupparna, men so what.
Och idag sa Afro-Eva( hon som håller i det) att om vi
körde stenhårt skulle vi få en kvarts avslappning.
Och vi körde så rutorna immade igen. Jag lovar det är sant...
Och när vi hade avslappning så gick Afro-Eva runt och gav oss ansiktsmassage med lavendelolja,
Ja, jag vet det är bara för bra för att vara sant!
Heja Afro-Eva !!
(Jag ska nog ringa hennes chef så blir placerad i rätt lönebox)

Och en sak till:
Jag trodde inte man kunde bli bättre på något som skaka rumpa men det har jag blivit....

2 kommentarer:

MorsanMia sa...

ett jävla tjat om rump skakningar..
upp till bevis

kvinnan med koftan sa...

säg bara till..

Bloggtoppen.se