fredag 3 oktober 2008

Äta mellanmål i bilkön.OBS ! Inget för lättäcklade

Är det bara jag som har undrat över dessa män(har bara sett män) som passar på att tömma sin näsa för att äta innehållet när de står vid rödljus med sina bilar.
Varför gör dom så??
Härdar dom sitt immunförsvar eller tycker dom helt enkelt att det är gott?
Detta är nog inte heller en klassfråga för det grävs lika mycket i näsan i senaste Volvo modellen som i en gammal rostig Opel.
Och helt ogenerat!
Nästa gång jag ser detta ska jag söka ögonkontakt med den glupske, slicka mig om munnen och göra tummen upp.

2 kommentarer:

Plockepinn sa...

Skönt att fler uppmärksammar mäns nasala fixeringar. Jag tycker vi bör agera på bred front! Stort tack för stöd i misstänkt bokstavskombinations-störning i vuxen åler. Jag tycker det är KUL att vara engagerad, hur 17 kan det störa ngn, saker blir ju gjorda sjukt mkt snabbare! Hoppas du får en finfin fredag /Linn

kvinnan med koftan sa...

jaaa, upp till kamp! fin fredag till dig med.

Bloggtoppen.se