tisdag 7 oktober 2008

Snart uppsagd..

Bloggandet har tagit över mitt liv.
Det är tur att man får komma till jobbet och "andas".
All min fritid går till att läsa andras bloggar, skriva inlägg coh fundera ut nästa inlägg.
Mitt hem förfaller, mat serveras inte längre. Snart blir jag uppsagd som både fru och mor.
Och det värsta av allt...
Igår stressade jag iväg med min man för att köpa en snabbare dator ! (Ingen av datorena hemma går snabbt nog.)
Han log ett saligt leende hela vägen till butiken och trodde antagligen att detta var för bra för att vara sant.
Hörde hur han skröt lyckligt och högt för killen i affären att det var frugan som drev på detta köp.
Kan någon förklara vad som hänt med mig.
Jag känner inte igen mig!

Finns det någon hjälp att få?? AB ( anonyma bloggare)?

6 kommentarer:

Ting sa...

Välkommen in i träsket!
Moahahaha!

kvinnan med koftan sa...

Menar du att det ska vara så här??

Aggie sa...

Sier det samme: Varmt velkommen til blogoholicenes skare! This is it.

MorsanMia sa...

Härligt.
Vi får stötta varandra.
Blir det mobil med bloggfunktion snart också?

Hudterapeut sa...

Man blir ju fast, det är liksom sjukt. Det verkar vara samma för alla. Det har blivit en hobbey!

Sus sa...

Nu är det kört...
Du tar dig aldrig ur denna låssasvärld.

Bloggtoppen.se