onsdag 15 oktober 2008

Livet leker igen...


Vilken härlig dag!

Dagen har den rätta gråa nyansen och regnet känns uppfriskande.

Och inte bara det...

Hade bokat service på bilen eftersom det kom upp ett meddelande på displayn att det var dax.

Men då ringde service-killen och tyckte att jag kunde vänta eftersom bilen inte gått så mycket sen sist( meddelandet dyker upp automatiskt efter 12 månader) = pengar att spara till shoppingen i Kina, jiiihaa.

Jag satt ju och blev gråhårig i söndags med en datakurs där man skulle göra en uppgift och skicka in.

Den blev oxå färdigt idag och var inte så svårt när jag väl lugnade ner mig och slutade hyperventilera så prickarna från ögonen försvann.

Jag bara säger - VILKEN DAG !!

1 kommentar:

Tänkte bara sa...

värst vad du är lycklig då

Bloggtoppen.se