onsdag 22 oktober 2008

Föräldramöte


Har varit på föräldramöte på sonens fotbollsklubb.

Är alla andra föräldrar komplett galna utan jag???

( kanske finns det någon mer som sitter tyst i ett hörn och trycker)

Varför ska alla andra uppfostra barnen utan barnens föräldrar?

Det är alltid skolans ansvar och nu tydligen fotbollstränarnas.

Jag blir lite trött på mig själv eftersom jag inte kan vara tyst.

Sitter där högröd i ansiktet och känner att jag nästan exploderar.( och gjorde det till slut)

Och det är alltid den knäppaste av alla föräldrar som sitter där och är så redig och undervisar alla.


Men nu har jag laddat ur mig för ett bra tag framåt. så nu tål jag allt...

2 kommentarer:

Tänkte bara sa...

gôtt moos! Vi blir fler och fler som kan klara strupen när det behövs.

Aggie sa...

Du, jeg har også merket det er...At mange foreldrer forenter at andre ska klare det de ikke klarer selve! Skremmende!

Bloggtoppen.se