lördag 24 januari 2009

Baby baby....åhh


Blir nog inte mycket tid att blogga idag.
Vi ska ha gäster kl. 17 idag .
(då är det mörkt så ingen ser min skitiga fönster.)
Så nu behöver vi städa lite, baka lite, duka, och förbereda maten.
Här ska grillas för första gången i år.....
Sen blir det Singstar, hoppas gästerna inte är blyga.
Annars tar vi till Buzz ( frågesports tävling , oxå ett TV spel)
Men det får vi verkligen inte hoppas på att vi ska behöva ta fram.
Jag tror vi öppnar med Britney Spears för den är jag singstar på.
Bara för att lägga ribban.

Hahahaa...

5 kommentarer:

Ting sa...

Låter som en toppenfest!
Singstar är jättekul!

MorsanMia sa...

haha
Akta dig så jag inte kommer förbi!

Jag sa...

Låter jäte-roligt..min dotter o jag sjunger ofta singstar...kalas-kul ju...

Daniel sa...

Sjung du å gapa!
Ha det så sköj!

Anonym sa...

Låter jättetrevligt.
Hoppas ni får en fin kväll :)

Bloggtoppen.se