onsdag 7 januari 2009

Dax att vässa klorna, Baby!

I år fick jag i julkapp (av arbetsgivaren) 2 teaterbiljetter.
Efter att jag fått julklappen åkte jag för att plocka upp min man på hans jobb.
Visade glatt upp mitt kuvert.
2 biljetter!!
Inte så snålt som på hans jobb...
(Innan jul var han lite less på alla jobbjudningar på sitt jobb som inte bjöd med "respektive")
WOW tyckte han med och kollade på biljetterna.
Det var det sista jag såg av dom, sedan dess har jag inte sett röken av några biljetter.
Han kan inte komma ihåg var han lagt dom...
Vi har letat i hela bilen men dom finns bara inte.
Låter som han får klia min rygg i flera timmar för att gottgöra detta......

6 kommentarer:

Bubbel i vardagen sa...

Nämen åh, vad tråkigt! Men det är väl bara att fortsätta leta...

Ting sa...

Åh vad trist!
Hoppas ni hittar dem!

Anonym sa...

Ett litet tips: har ni rullat ner bilbältena och kollat i rullen? Som du kanske minns så var det så vi hittade vår bilnyckel en gång för 18 år sedan. Då hade du redan kommit ut till slottsskogen med reservnyckeln.

Det kanske finns en chans om biljetterna är små - som frimärken ungefär.
Om jag ska göra som Saida: känna efter...så kan jag också rekommendera er att titta i innerfickor, bakfickor, en ficka på framsidan (!) av sätet, dörrfacket, kanske i en plastkasse med en matlåda som din man hade i handen när han kom in i bilen. Den kassen har sedan glömts av i hallen någonstans.
Lycka till! Gry-net

Anonym sa...

Nej vad trist! Jag gillar inte att tappa bort prylar hur små de än är. Stör mitt ordningssinne.

Anonym sa...

Åhh, vad typiskt! Själv fick jag presentkort på böcker från jobbet och det håller jag väl gömt om man säger så.

Daniel sa...

Jisses vad struligt

- kräv mer än kli på ryggen. Kräv fler timmars kroppsmassage. Helmassage.

Bloggtoppen.se