fredag 9 januari 2009

Är jag dum i HELA huvvet??

Jag hittade Biljetterna!!!!!
Lång under passagerarstolen i bilen.
Och vad gör jag min DUMMA GÅS???
Jo , jag ringer genast till mannen och berättar den goda nyheten....
Himmel, hur kan man vara så DUM???
Givetvis skulle jag ju inte berättat något utan fixat en bra romantisk komedi på DVD, köpt ostbågar och lagt mig till rätta för en helkväll med klining på ryggen. Efter filmen hade jag kunnat få fötterna masserade oxå....
På söndag kväll hade jag kunnat berätta den goda nyheten.

Jag är inte känd för att vara impulsiv och när jag är det så blir det så här...
Aldrig mer!

3 kommentarer:

MorsanMia sa...

Överaskad.
jag trodde du var smartare än så..

Sus sa...

Ja verkligen.
Orutinerat.

Bubbel i vardagen sa...

Men du kommer ikapp på slutspurten.

Bloggtoppen.se