onsdag 14 januari 2009

Fönster-Nisse sökes.


Man skulle kunna tro att mina fönster har blivit igen murade, så skitiga är dom.
Och jag har bestämt mig för att ringa efter ett proffs som ska få snygga till dom men det blir liksom aldrig av.
Så det gäller att planera nu och t ex ta emot gäster först efter mörkrets inbrott.
-Är det OK om vi kommer kl. 15?
-Njaee det blir nog svårt .... Vad säger ni om kl. 18?

Men nu går vi mot ljusare tider och jag orkar inte vara vaken hur sent som helst på kvällarna så jag får väl boka en sån där Fönster-Nisse snart.

4 kommentarer:

MorsanMia sa...

eller så ser du till att bli bortbjuden

Daniel sa...

Vi kör talko! Jag tvättar du fixar middag!

kvinnan med koftan sa...

Daniel: vad vill du ha till middag?

Singelpappan sa...

Hahaha...

Precis så är det hos mig också. Jag har mer än 10 fönster i söderläge. Hur tror du det ser ut idag när solen skiner?

Får du tag i Fönster-Nisse så skicka hit honom efteråt! :-)

Bloggtoppen.se