tisdag 27 januari 2009

Fy cdon.com !


I söndags beställde Sonen Wii-Fit från cdon.com.
(Han har bearbetat mig länge, länge med olika metoder.
T ex skulle jag tycka om att köra ett träningspass här hemma ibland och detta var något som hela familjen kan göra tillsammans och det sista var att den kan räkna ut mitt BMI.
Precis som jag skulle behöva betala 1000 spänn för något jag redan vet?
Mitt BMI rimmar på vet, by the way....)
Jo, nu till saken....
När han beställde i söndags stod det 1-3 arbetsdagar i leveranstid så han har bott ute vid brevlådan sedan dess...
Idag kom ett brev om att spelet var restnoterat.
Behöver jag säga att vi har flaggan på halvstång idag?

8 kommentarer:

malinj80 sa...

Konstigt att de inte restnoterade det på nätet då!
Inget roligt med besvikna barn!

Chrissan sa...

Fy vad dåligt!!!

Jag sa...

Ja , det var dåligt....

Migrän har jag haft sen jag var liten och börjar nu först lära mig vad jag får det av tex för lite sömn ... som i helgen... Man lär sig aldrig...
Kram

Unika sa...

Jag har försökt få tag på det sen nyår ungefär. Wii Fit är restnoterat i hela sverige. Finns inte på ett enda centrallager. Idag var jag inne på OnOff och frågade igen, dom tror att nordamerika prioriteras före europa... :( Så vi får snällt sitta o vänta på våra brädor!

Anonym sa...

Vad ska man göra på Wiifit då? Vad ska du göra?
Jag har ett bekymmer med en tolvåring som inte vill röra sig mer än nödvändigt...Har t o m funderat på dansmatta, men det känns som ett nederlag. Vad finns det för aktiviteter för ungar i den åldern om man inte vill idrotta i grupp. Vi gick en timmas promenad härom dagen, och det var väldigt låångt för herrn. Inte för tanten, som pinnade på. Inte kan man kolla dom heller innan man kommer hem från jobbet, sent.
Jag får gå ut på nätet och söka idéer.

Att ditt BMI rimmar, tror jag inte på!
grynet

Anonym sa...

Jag har också haft problem med cdon.com. Och inte går det att ringa dit heller. Bara maila och vänta.

Anonym sa...

Meh! Vad dåligt. Jag vill också ha wii-fit.. verkar hur roligt som helst :)

Anonym sa...

Åh vad träligt med det där spelet! =/

Bloggtoppen.se