lördag 3 januari 2009

Ur kurs...igen.

Jaha. då var man jetlaggad...
Vaknade klarvaken kl 2 fast jag bara hade sovit 4 timmar.
(Kroppen tror att det är kl 9 på morgonen vid den tidpunkten).
Tänk om man kunde vara lika pigg efter 4 timmars sömn när man ska till jobbet....
Fast jag har ju lite att att göra, Alla kläder ska tvättas.....

Vi åkte ner med 2 resväskor varav en var halvtom och den andre full med mat.
Vi kom hem med dessa 2 fyllda till bristningsgränsen + 2 Jättestora nyinköpta trunkar ( väger mindre : )), en lånad (i panik) och en lite mindre väska vi fick fixa till på flygplatsen....
Så jag har lite att göra.

Om det har gått fort?
Visst går dagarna fort och det finns alltid mer man hade kunnat göra men när vi kom hem kändes det som vi varit borta en evighet och vi att har sett och upplevt sååå mycket.

Och vi är så glada och tacksamma till våra vänner i Kina att vi fått denna möjlighet!!
TSE TSE!

6 kommentarer:

MorsanMia sa...

Skönt att du tagit mark igen
kram

Anonym sa...

Låter som du haft en underbar semester, nu önskar jag dig en god fortsättning på det nya året :)

Tänkte bara sa...

Välkommen hem. Lika bra du smörjer upp käkarna, jag vill veta allt.

Sus sa...

Tog du med hembiträdet hem nu ra?

The gemini sa...

Välkomna hem! Borta bra men hemma bäst. Vilken häftig resa!! Jag är avundsjuk.

Anonym sa...

Välkommen hem igen!
Här har man gått och gjort inget flera veckor, men kunnat ta små underbra guidade turer til Kina var dag....
Tusen TACK från blivande bloggare...

Bloggtoppen.se