lördag 17 januari 2009

Idag sparar vi pengar...

Igår hade jag lite bråttom och smällde i lilltån i toadörren.
Gissa va jag sa??!!
Tån är nu helt lila!
Eftersom jag hade bokat ett träningspass idag på morgonen hade jag ställt klockan för att kunna testa om jag får på träningsskon. Detta måste ju göras i tid för avbokning ska ske 2 timmar innan passet.
Givetvis somnade jag om.....
Så nu ska jag iväg och skon SKA på.
Annars blir jag straffad med 75kr i böter.
Hoppas tån inte ramlar av bara. ...
Men 75 spänn är 75 spänn och jag har 9 tår till om det skulle bli så illa.

3 kommentarer:

Tussegumman sa...

Önskar dig en fin helg! Du har en utmärkelse att hämta på min blogg/Kramar Tussegumman

Anonym sa...

Tror nog du sa ett och annat fult ord, hoppas tån e bättre nu iaf.

Och trevlig kväll :)

Anonym sa...

Du borde vara mer rädd om dina tår...jag har ett vagt minne att något liknande har hänt förut. om inget är brutet eller så, så kan du väl ta lite ipren eller liknande, så du slipper lida.

Jag sitter och försöker få in lite gammal radio i min mp3 att använda på det mycket motbjudande promenaden som jag hade tänkt göra nu på morgonen. Om det är halt går jag in igen, och åker kanske till gymmet istället. om det inte är halt så tänkte jag gå en timma ungefär. Men det blir bara 6000 steg om jag ska gissa, och nu säger dom ju att 10000 steg inte räcker (till vad?). Å andra sidan kanske det blir lite mer senare idag. Vi ska göra en julklappsaktivitet med hela familjen - bio. Det är inte lätt att hitta en film för alla, men det blir nog ruben östlunds film som jag just nu inte minns namnet på.

Din kommentar om trevlig vecka var fiffigt, det ska jag tillämpa på jobbet på måndag om jag kan.

Trevlig vecka själv!
grynet

Bloggtoppen.se