söndag 18 januari 2009

Ont det gör ont...

Igår var det tån idag...
Tränade ju igår.
Det var prova på helg så att passen var inte som de brukar vara.
Det var lite av varje under samma pass ( t ex aerobic 20 min+ MRL(mage rumpa lår) 20 min+ step 20 min).
Och det var roligt att blanda och jag har inte varit på så många MRL pass som jag borde.(tycket mer om fart)
Och det känns idag.
Muskler jag inte trodde fanns i min kropp värker idag.
Och de flesta av dessa muskler sitter i baken.....
Det var under MRL där vi gjorde en övning som jag aldrig gjort tidigare.
Men den glömmer jag inte nu på några dagar...

3 kommentarer:

Moster Ma sa...

Hur var den då?

Moster Ma sa...

Bästa rumpövningen, menar jag. Nu när du inte kan använda fötterna fullt ut.

kvinnan med koftan sa...

moster : jag visar imorgon om jag kommer in och ur bilen...

Bloggtoppen.se